איך להיות קבלן רשום?

מבררים איך להיות קבלן רשום? ישנם מספר חוקים ותקנות המסדירים זאת; המגדירים את נושא רישום הקבלנים והגדרתם. מעבר לכך, נציין כי תחום זה נמצא תחת פיקוחו של משרד הבינוי והשיכון. כמו כן, מטרתם של החידושים והתקנות היא ליצור מאגר גדול של קבלנים איכותיים. מעוניינים לקבל מידע הנוגע לאופן הרישום? מבקשים לדעת מהו ההיגיון מאחורי הדרישות השונות? אתם מוזמנים לפנות אל חברת G.A.M ייעוץ וליווי קבלנים. אנו בעלי ניסיון של 20 שנה בתחום הייעוץ לקבלנים. החל מרישום קבלנים, דרף הוצאת אישורים לפועלים פלסטינים ועד העלאת סיווג קבלני ובניית תכניות עסקיות – צוות עובדי החברה ישמחו לעמוד לשירותכם.

שואלים איך להיות קבלן רשום?

מעוניינים לעסוק בתחום ההנדסה הבנאית? שואלים את עצמכם איך להיות קבלן רשום? לכך, מספר הנחיות ותקנות – אשר נקבעו לראשונה בשנת 1969. וזאת, במסגרת החוק לרישום קבלנים. חוק זה ניסח לראשונה את אופן בחינת כשירותם של קבלנים – לצד הדרך בה עליהם להירשם. וזאת, מתוך מטרה לנהל את תחום הבניה בארץ באופן מסודר. כמו כן, מטרתו של חוק זה, אשר מאז עבר תיקונים שונים, היא לבסס מאגר בעלי מקצוע מוכשרים, מנוסים ואיכותיים.

בהתאם לתקנות לחוק, שנוסחו בהמשך בשנת 1988 והוגשו בתור השלמה לחוק, נקבעו מספר עקרונות מרכזיים; עקרונות המגדירים את אופן הרישום של קבלנים, אופן הסיווג שלהם, היקפי הבניה וכן הלאה. כתוצאה מכך, ניתן להסדיר כראוי את ענף הבניה בארץ. במילים אחרות, חוק רישום הקבלנים יצר, למעשה, הגדרה המוכרת ומקובלת עבור הרמה המקצועית בישראל – אשר הפך את הרישום בפנקס הקבלנים לסטנדרט.

להירשם בתור קבלן – ולקבל רישיון עבודה

יתרונותיו של חוק רישום הקבלנים הם רבים, שכן כך ניתן לאתר מגוון רחב של קבלנים בעלי רישיון עבודה – אשר צברו ניסיון רב. מעוניינים גם אתם להירשם בתור קבלנים? מחפשים אחר ליווי וסיוע בתחום זה? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת G.A.M ייעוץ וליווי קבלנים.

 

לשאלות, יעוץ ראשוני והתקדמות בהפעולות מול רשם הקבלנים תשאירו לנו פניה באתר או חייגו עוד היום 077-6706707

שתפו את הפוסט

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים

דילוג לתוכן