רישיון קבלן בישראל - המספרים מאחורי ההצלחה

הכניסה לעולם הקבלנות בישראל מציעה הזדמנויות רבות, אך דורשת גם ידע והבנה של המספרים והנתונים העומדים מאחורי התחום. נכון ליוני 2024, קיימים בישראל כ-23,000 רישיונות שונים המחולקים בין כמעט 17,000 קבלנים רשומים בפנקס הקבלנים. אלו הם הנתונים שמספרים את סיפור הקבלנות בישראל:

ענף הבניה (ענף 100)

ענף הבניה הוא התחום הגדול והמרכזי ביותר בתחום הקבלנות בישראל. בניינים, דירות ומבנים שונים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ולכן ישנו צורך ברור בהתקדמות מתמדת והעלאת רמת המקצועיות והסיווג של קבלנים בתחום זה. ובואו נדבר תכלס - בענף הבניה רשומים כ-8,000 קבלנים המהווים כ-35% מסך כל הקבלנים הרשומים, מהם כ-6,100 (76% מסך הרשומים בענף הבניה) הינם בעלי בסיווג 1, הסיווג הנמוך ביותר. ורק 7.5% מהקבלנים בענף זה מחזיקים בסיווג 5 (בלתי מוגבל), כלומר 600 קבלנים בלבד.

ענף השיפוצים והגמרים (ענף 131)

השיפוצים מהווים חלק חשוב ומשמעותי במשק הישראלי, החל משיפוצים קטנים ועד לעבודות גמרים בפרויקטים גדולים ומורכבים. מדובר בתחום שמתפתח ומשתנה במהירות, והקבלנים העוסקים בו צריכים להיות מוכנים להתמודד עם האתגרים החדשים והמגוונים.

נכון להיום ענף השיפוצים הוא השני בגודלו עם כ-4,400 קבלנים רשומים המהווים כ-19% מסך כל הקבלנים הרשומים. עם זאת, רק 30 קבלנים (פחות מ1% מסך קבלני השיפוצים) מחזיקים בסיווגים בין 2 ל-4, ואין אף קבלן בסיווג 5!

ענף התשתיות (ענף 200)

התשתיות מהוות את הבסיס לפעילות היומיומית שלנו, כולל כבישים, מערכות ניקוז, מערכות תקשורת וחשמל ותשתיות נוספות. השוק הזה דורש ידע ומומחיות ברמה הגבוהה ביותר, ולכן חשוב שהקבלנים בתחום זה ישאפו לגדול ולהתפתח, תוך השקעה ברמה מקצועית גבוה.

ענף התשתיות, הענף השלישי בגודלו, הכולל כ-1,900 קבלנים רשומים אשר מהווים רק קצת יותר מ8% מסך הקבלנים הרשומים בפנקס. מתוכם, 1,350 (71%) רשומים בסיווג 1 ורק 160 קבלנים (8.4%) מחזיקים בסיווג 5 (בלתי מוגבל).

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם להצליח

המשרד שלנו מתמחה במתן שירותי ייעוץ וליווי מקצועיים לקבלנים בכל התחומים, כולל:

- הוצאת רישיון קבלן: ליווי מלא בתהליך הוצאת הרישיון ויעוץ מורחב על הדרישות והתקנות.

- העלאת סיווג קבלני: סיוע בהעלאת הסיווג המקצועי שלכם והגעה לסיווגים הגבוהים ביותר.

- מעקב עובדים וסיווגים, העתקת סיווג קבלני ופעולות נוספות מול רשם הקבלנים: ניהול ומעקב אחרי עובדים וסיווגים בצורה מקצועית ומסודרת ומתן ליווי עד לקבלת התוצאה הרצויה.

- רישיון קבלן מוכר ומספר ספק במשרד הבטחון: ליווי מלא תוך הקפדה על כל הכללים והנהלים המחמירים של הממשלה וגופים בטחונים שונים.

- מחלקת השמה לעובדים מקצועיים: שירות ייחודי להתאמת עובדים מקצועיים לקבלנים שונים בכל הענפים והסיווגים, תוך התאמה להחזקת ברישיון הקבלני שלהם במידת הצורך.

אנו מדגישים את החשיבות של צמיחה והתפתחות מתמדת בתעשיית הקבלנות. באמצעות שירותי הייעוץ והליווי המקצועיים שלנו, אנו מסייעים לקבלנים בכל התחומים לשפר את הרמה המקצועית שלהם, להתקדם בסיווגים ולהגביר את התחרות הבריאה בשוק הבניה בישראל.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לאלפי קבלנים שכבר נהנים מהשירותים שלנו ומתקדמים בתחום הקבלנות בישראל. עם הליווי והייעוץ המקצועי שלנו, תוכלו להצליח ולהגיע לסיווגים הגבוהים ביותר בענף שלכם.

צרו עמנו קשר עוד היום והתחילו את הדרך שלכם להצלחה בתחום הקבלנות!

שתפו את הפוסט

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים

דילוג לתוכן