חברות קבלניות למכירה

עסקים או חברות קבלניות בתחום הבנייה נתפסות כהימור בטוח, מכיוון שבניית תשתיות ופרויקטים גדולים כקטנים תמיד מובטחים ותמיד מתקיימים. הן ברמת העיריות השונות והן ברמת המדינה ישנן תוכניות פיתוח בקנה מידה גדול, כך שהתחזית והצפי לגדילת תעשיית הבנייה הינה חיובית. גם חברות בעלות סיווגים נמוכים יותר נחשבות לעסקאות טובות ומניבות.

בין אם אתם מחפשים חברות קבלניות למכירה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה המתמשכת של העסק הקיים ברשותכם, או כרצון להתחיל דרך חדשה, תוכלו להתייעץ עם מומחי חברת גלאור G.A.M, אשר מתמחה בתחום זה, ובעלת ניסיון וידע נרחב.

מה נדרש לבדוק לפני שקונים חברה קבלנית?

לפני שקונים חברה קבלנית, יש לבדוק מספר פרמטרים עקרוניים, במסגרת בדיקה מעמיקה של החברה. כל אחד מהגורמים ישפיע הן על תוצאות המכירה והן על ההוצאות הכרוכות בה. כך למשל יש לבדוק את סיווג החברה והפרויקטים הפתוחים הקיימים, אם קיימים. כך למשל חברה בעלת סיווג 100 ג5 שהינו הסיווג הגבוה ביותר, עשויה להיות רווחית במיוחד אם נותרו באמתחתה פרויקטים שיש לבצע. כך יוכל הקונה להנות הן מהשלד הקיים של החברה, הסיווג הגבוה, וצפי עבודות אשר יוכלו לעלות את ערכה עוד.

גורמים חשובים נוספים שיש לבדוק הם בעלי השליטה והעובדים אשר בגינם ניתנו הסיווגים המדוברים. עם זאת, כקונים, עליכם להיות בטוחים שאתם מבצעים את העסקה הכדאית ביותר מבחינתכם, ולכן כדאי להתייעץ לגבי כל שאלה עם חברת G.A.M גלאור, אשר בעלת ניסיון בתחום זה ותספק עבורכם את התשובות המוסמכות ביותר. ישנן מספר דרישות שתצטרכו לעמוד בהם, אם תרצו שהחברה תוכל לשמור על הסיווג הקבלני אותה קניתם. יהיה זה מצער מאד לגלות שקניתם חברה בעלת סיווג גבוה והוא יירד, רק מכיוון שלא שמרתם על דרישות אלה. עובדה זו עלולה לגרום להפסדים כלכליים רבים וחוסר יכולת לעמוד בפרויקטים שכבר הוזמנו.

מה נדרש לבדוק לפני שמציעים חברה קבלנית למכירה?

בדרך כלל מכירת חברה תיעשה עקב יציאה לגמלאות של אחד מהבעלים או עקב תסבוכת כלכלית או הפסדים. כך או כך, תמיד אפשר למצוא את אותם גורמים ומרכיבים בחברה, אשר יאפשרו למוכרים למכור את החברה תמורת עלות גבוהה יותר וישפרו את הסיכויים למכירה קלה ומהירה. כך למשל, ניתן יהיה, במצבים מסוימים, לתזמן באופן נכון את מכירת העסק. מרבית המומחים יסכימו שהזמן הטוב ביותר למכור עסק הוא כאשר הוא עדיין צומח והכי רווחי, ולא כאשר המכירות בירידה.

כך שאם הדבר אפשרי, הכי כדאי למכור את החברה הקבלנית כאשר היא עדיין חזקה ביותר. אם תחכו עד שהרווחים יתחילו לרדת או שהשוק ייפול, קונים פוטנציאליים עלולים לחשוד ברווחיות העסק וינסו להוריד מעלות הקנייה בשל כך. למרות שלפעמים מפתה מאד לחכות עם מכירת חברה רווחית, מכיוון שתרצו עוד להרוויח את עליית הערך, עדיין התזמון הנכון למכירה הוא כאשר מרגישים שהערך של החברה נמצא בשיא, ממש כאשר מתקבל חוזה משתלם או מושג לקוח גדול. בכל מקרה כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית ומומחית לתחום זה, כחברת G.A.M גלאור, אשר תדע להפיק את המיטב מהמכירה ולספק עבורכם את התמורה הכדאית והטובה ביותר..

חשיבות השינוי ואיך עושים זאת באופן המקצועי ביותר?

כדי להשתלב ולהצליח באופן האופטימלי ביותר בסביבה העסקית, יש להגיב במהירות לדינמיקה בשוק ולטרנדים המשתנים ללא הרף. רק אותם יזמים שיוכלו לנצל באופן יעיל את שינויי השוק  ויבחינו בהזדמנויות העומדות לפניהם יזכו להצליח גם בסביבה התחרותית העזה של היום. בסביבה מסחרית, אין זה נדיר שהחלטה תתקבל באופן מידי, ולעתים קרובות עתיד העסק יהיה תלוי בהחלטה זו. אם נראה שהעסקה הינה כדאית מכל בחינה שהיא, אל תהססו להצביע עבודה ולקחת החלטה אמיצה ומהירה.

בכל הנוגע לשיתופי פעולה עם חברות קבלניות למכירה, אשר כבר צברו והוכיחו את שמן הטוב או טיפול בעסקאות שנותרו פתוחות, יש לבצע את המכירה והקניה במהירות האפשרית, מכיוון שכל דקה מחושבת על פי הרווח שהיא יכולה לצבור. כך קניית חברה קבלנית, שרק זכתה בלקוח גדול או פרויקט משמעותי, תוכל להניב ערך רב, רק אם כל הפעולות ייעשו באופן מהיר והעברת השליטה והבעלות ייעשו באופן חלק ויעיל, כך שהלקוחות השונים לא ירגישו בטלטלות או באי יציבות כלשהי.

חברת גלאור G.A.M, המתמחה בעסקאות מסוג זה וקיימת בשוק שנים רבות, יכולה לתת את אותו ערך מוסף הן לחברה הנרכשת והן לזו הרוכשת. בנוסף תוכלו למצוא הזדמנויות עסקיות רבות של חברות בסיווגים שונים, הנמכרות אצלנו.

שתפו את הפוסט

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים

דילוג לתוכן